1 Kasım 2015 Pazar

Yalanci İşkembe Çorbası

Yalanci İşkembe Çorbası 

İşkembe Çorbası sevenlerdenim ama yalancı işkembe çorbasını ilk kez #atrau daki #sancakrestoranda gördüm ve tattım harikaydı ve benim yaptığımda daha güzel oldu diyomuşum 🙈gerçekten orjinal bir lezzet oldu deneyin memnun kalmazsanız ben burdayım 

300 gr daha eti minik küpler halinde doğranmış 
2 Parça kemikli et büyükse Bitane yeter 
5 su bardağı et suyu 
1 su bardağı su 
1 adet Havuç 
Tuz 
Terbiyesi Için 
1 su bardağı yoğurt 
1 yumurta sarısı
2 yemek kasığı sirke 
3 diş sarımsak tuz 
2 yemek kasığı un 
Dilerseniz üzeri için tereyağı pulbiber ile servis edebilirsiniz ben sadece biber kullandım 
Hazırlanışı
Kemik ve etlerimizi biraz tuz ve havucu tencereye alalım bol su ile haşlayalım ama abartmayalım bize 5 su bardağı 

kadar et suyu kalsa yeter ✔buna bir su bardağı daha su ekleyelim etler piştikten sonra ✔️
Etlerimiz yumuşadıysa içinden havucu ve kemikleri çıkaralım ✔️
Büyükçe bir kasede sarımsak ve tuzu ezelim yoğurdu yumurta sarısını sirkeyi ve unu katıp karıştıralım pürüzsüz bir hal alsın ✔️
Bu karışıma etli sudan bir miktar terbiyemize Alıp açalım ve etli suya yavaş yavaş dökelim bir yandan da karıştıralım kaynayana kadar bir iki taşım çorbamız kaynasın özdeşlessin✔️ve çorbamız hazır tam bir kış Çorbası dilerseniz tereyağı eritip bul biberle servis ederek lezzetine lezzet katabilirsiniz ✔️ bunun tavuklusunu da denemek istiyorum memnun kalırsam paylaşırım hadi afiyet olsun 


Hiç yorum yok: