10 Mart 2014 Pazartesi

HALLEY PASTA

HALLEY PASTA (PORSIYONLUK PASTA)
Baharin rehaveti ilk beni buldu heralde bi uykusuzluk bir yorgunluk tabi bunda kizimin gece  beni uyandirmasi grip olmasi da var sanirim ama pess baharin getirilerini aninda yasiyorum /Bu  yayinimida uykulu yaziyorum kizimda  bir dinamik  bir dinamik  masallah....:)

MALZEMELER
kek için:
3 yumurta
1 su bardağı şeker
yarım çay bardağı su
2-3 çorba kasıgı kakao
1 paket kabartm atozu 
1 paket vanılya
Aldığı kadar un 

ara kat için
1 paket krem şanti ve 
1 çay bardağı süt

Dışı İçin:
1 su bardağı süt
100 gr hindistan cevizi
 HAZIRLANIŞI
* Yumurta, şekeri iyice çırpıyoruz ardından un, vanılya, su, kabartama tozu , kakao normal kek yaypr gıbı hepsını katıp tekrar çırpıyoruz akıskan bır kek kıvamı elde edıyoruz
* Yağlı kağıt üzerine kekımızı ye bırayıyoruz 180 derece pışmeye bırakıyoruz
* Bu arada krem şantımızı süt ile çırpıp hazırlayıp dolaba kaldıralım 
* Pişen ve soğuyan  kekimizi çay bardağıının agzı  yardımıyla kesıyoruz gerı kalan parcaları ben spangle yapmak uzere buzluga kaldırdım sızde buzluga kaldırın kek lazım oldugunda yapagınız bır tatlıda kullanırsınız.
*Ardından bu cay pardagı ıle kestıgınzı keklerı bıcak yardımıyla ıkıye bolun ortasına krem şantı koyup dığer parçası ile kapatın 
* Bir kaseye süt koyun ve bu kremşantili keki süte batırıp çıkarın hindistan cevizine bulayın.Bütün kekler bitene kadar bu işleme devam edin 

Afiyet OLSUN 

Hiç yorum yok: