19 Mart 2014 Çarşamba

PEYNİRLİ ŞERİT POÇA

PEYNİRLİ ŞERİT POAÇA
Bloğuma giremez oldum bir kaç gündür eklemek istediğim tariflerim beni bekliyor ben neyi bekliyorum bilemedim sanıırm bahardan ve kızımın diş çıkarıyor olması bnei etkiledi :) Alışıcam alışıcam :)

Pamuk gibi oldu resmen kahvaltı için yapmıştım sıcak sıcak pek güzel gitti
 MALZEMELER
1 çay bardağı sıvı yağ
1 yemek kaşığı dolusu sanayağ oda sıcaklığında
1.5 çay bardağı süt
1 paket kabartma tozu 
1 tatlı kaşığı kadar tuz
Aldığı kadar un
2 adet yumurta sarıları üzeri için 
iç malzemesi için:
lor peynir ve peyaz peynir kullandım 
 HAZIRLANIŞI
* Tek tek bütün sıvı malzemeleri katalım ardından kabartma tozu ve unuda yavaş yavaş ekleyerek yoğuralım 
* Elimizle bir parça koparıp merdane yardımıyla oval şekilde açalım uçlarının tamamına gelmeyeçek şekilde şeritler çizelim peynir serpiştirip saralım uçlarını birleştirip yumurta sarısı üzerine
* Ve 180 derece fırına sürelim 
AFİYET OLSUN 



Hiç yorum yok: