25 Şubat 2015 Çarşamba

MİNİ KAT KAT POAÇA


MİNİ KAT KAT POAÇA

Çok zaman önce yapmıştım aslında şimdi baktım resimlerin arasında yayınlanmayı bekliyor ...Daha önce büyük 8e bölüp yapmıştım çok büyük gelmişti onu resimlememişim ve yayın yapamadım aynı tarifi hamuru ikiye bölreke yaptım yani 16 tane elde ettim minik poaçalarım oldu böylelikle...

MALZEMELER
1 su bardağı süt
yarım su bardağı su
1 yumurta beyazı
2 yemek kaşığı şeker
1 çay bardağı sıvı yağ
tuz
ınstant maya
Arası İçin 125 gr tereyağ
Üzeri İçin 
yumurta sarısı
İçi İçin 
beyaz peynir maydanoz

HAZIRLANIŞI
* Un hariç bütün malzmeleri katop karıştıralım yavas yavas un ekleyerek yoğuralım 30 dk mayanlanmaya bırakalım .
* Mayalanan hamuru ikiye bölelim ve ve böldğümüz hamuruda 8 eşit parçaya bölelim çay tabağı büyğklüğünde açıp aralarına erimiş tereyğ sürelim ve 8 katı böyle tamamlayalım son kata sürmüyoruz ve sonra bu 8 kat hamuru un yardımıyla merdanemizle açalım 3 cm kalınlığında ve 8e bölüğ uzun kısımların apeynirli hazrcımzıı koyalım ve sarıp tepsiye yerleştirelim bütün hamur bitene kafar bunu ygulayalım 180 derec üzerleri kızarana kadar pişirelim 
AFİYET OLSUN 

Hiç yorum yok: