6 Şubat 2015 Cuma

LİMONLU PARFE

LİMONLU PARFE


Limonlu pastalar gerçekten çok güzel oluyorlar geçenlerde limon rüyası pastası yapmıştım biliyorsunuz o esnada hem kremamdan arttı hemde medovik pandisyandam artmıştı böyle güzel bir krema parfeye de çok yakısacaktı ve hemen boton kek kalıbına strec filmi serip önce bir miktar krema ardından medovik pandisopanya parçaları bu işlemi malzemelerim bitene kadar tekrarladım buzluğa kaldırdım servis edeceğim zaman servis tabağına ters çevirip streç filmi çıkarıp  pas üzerine hazır karamel sos döktüm burdan http://tadimiztuzumuz.blogspot.com/2015/01/limon-ruyasi.html kremayı yarım ölçü hazırlayıp medovik yerine bisküvilerle yapabilirisiniz 


Tabi limon rüyasını denerseniz aynen benim ki gibi yaparsınız mutlaka denemenizi tavsiye ederim bu krema harika şimdiden afiyet olsun 

Hiç yorum yok: