9 Ocak 2015 Cuma

TRUFF

TRUFF

Uzun zamandır yokum yine birikmiş tariflerim yayınlanmayı bekliyoorr. Almatıya gittim geldim 

dersler sınavlar ödevler yakında bir de tez yazmaya başlayınca ne kadar girebilirim sevgili sayfama 

bilemiyorum facebook takipçilerim lütfen yorumlarınızla ve beğenilerinizle bana destek verin ki 

sizlerle daha sık görüşebilirim ... Yorumlarınız benim için önemli ...

Geçen gün kandilden önce programa arkadaşlara truff yaptım ve servis tabağının bir tanesine 

çubuklar saplayıp hadis yapıştırmışım güzel oldu.Sizde ihiaca binaen hadis sünnet ya da güzel 


dileklerinizle birlike servis edebilirsiniz:)

MALZEMELER

1 küçük paket süt kreması veya 1 su bardağı çikolata sosu
250 gr kakaolu kek kırıntısı hazır alabilirsiniz veya eski kalmış kekinizi kullanabilirsiniz.

Üzeri İçin
150 -200 gr biter çikolata (pastacı glazür )
çöp çikolata
piriç patlakları
isediğiniz herşey  kullanabilirisiniz kakao fısık tozu  hindistan cevizi

YAPILIŞI

* Kekimizi rondodan geçirelim un ufak olsun :)
* Ufalanmış kekimizin üzerine çikolata sosunu döküp karıştıralım .15 dk dolapta dinlendirip ceviz büyüklüğünde toplar yapalım.
* Bermari usulü eritilmiş çikoltaya önce trufları atalım çatalla çıkartıp sonra istediğimiz süs malzemesine bulayalım.
* Dolapta 15 dk dinlendirdikten sonra ikram edebilirsiniz 


AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok: