19 Aralık 2014 Cuma

VİŞNE SOSLU BİSKÜVİLİ PASTA

VİŞNE SOSLU BİSKÜVİLİ PASTA


Dularınızın kabul olmasını istiyorsanız Helal rızık ile beslenin ... Helal mi Haram mı bakmadan yeyip sonra da benim dualrım neden kabul olmuyor demek olmaz. Hz.  Ebu Bekir kendisine yemek getiren yardımcısına her defasında sorarmış nerden aldın nasıl yaptın  diye bir keresinde iftarını açarken sormayı unutmuş yedikten sonra soruyor bunu nasıl yaptın nerden aldın diye sorduğunda cariye önceden ben fal bakardım kahinlik yaptığım dönemde bana borcu olan adam bu sabah bana borcunu getirdi bende sabah alışveriş yapıp size yemek yaptım dediğinde Hz. Ebubekir hemen yediklerini çıkarmaya başlar kendini çok zorlar daha da daha da yapar sahabe efendilerimiz yeter artık Ebu Bekir kendini çok zorladın derler Hz. Ebu bekir bizzat kendi kulaklarımla dinledim efendimizi haram tek bir lokmayı dahi cehennem ateşi temizler buyurdu. Allah Tayyib tir temizdir ve temiz olanı sever...

Pratik ve lezzetli ve görünümü ile çok beğeni alan pastamızın denemeyen varsa mutlaka öneriyorum 

MALZEMELER
2 Paket petibör bsküvi (boton kek kalıbınızın boyutu miktarı değiştirebilir)
4 subardağı süt
5 yemek kaşığı şeker
3 yemek kaşığı un
1.5 yemek kaşığı nişaşta
1 tane yumurta sarısı
1paket vanilya
1 yemek kaşığı dolusu sana yağ
Boton kek kalıbı 
streç flim

Üzeri İçin.
1Paket kremşanti
1 su bardağı süt
1 su bardağı vişne suyu
1 yemek kaşığı nişaşta
1 yemek kaşığı şeker

                                                                     HAZIRLANIŞI
* Önce kremamızı hazırlayalım bunun için tenceremize süt şeker un  nişaşta yumurta sarısını katıp göz öz olup kıvam alana kadar karıştırarak pişirelim ardından vanilya ve sanayağını katıp hızlı hızlı karıştıralım yağ güzelce eridikte sonra ocağın altını  kapatabiliriz.

* Boton kek kalıbımızı streç flim ile kaplayalım ve ardından 4 yemek kaşığı kadar hazırladığımız kremadan dökelim.

* Üzerine bisküvileri yerleştirelim bu şekilde kek kalıbınızın derinliğine öre bir sıra krema bir sıra bisküvi dizin.

* Bu işlem bittikten sonra ılıması için serin bir yere alın ılıdıktan sonra buzdolabına kaldırı en az 2 saat kadar dinlendin.

* Bu sırada kremşantimizi hazırlayıp dolaba kaldıralım

* Vişne sos için cezvede yapabirzi vişne suyu şeker ve nişaştayı katıp kıvam alaana kadar pişirelim ve ılımaya alalım

* Dolaptan cıakrdığımız pastamzıı kalıbpla birlikte servis tabağına ters çevirelim ve kalıbı çıkaralım üzerinde kalan streçi alalım ve kremşantiyi üzerine sürüp dilediğimiz gibi süsleyip vişme sosu ezdirip servis edebilirsiniz 

AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok: