22 Mayıs 2014 Perşembe

TÜRK KAHVELİ ŞERBETLİ COCOSTAR

TÜRK KAHVELİ ŞERBETLİ COCOSTAR
Dolabımda şerbetli tatlılardan artan şerbetim vardı malum bu ay sonuna doğru Tr ye geçeceğim için tüketeyim dedim çikolata ve kahve seven ben bunu yaptım yanında sade kahveyle bir güzel giidecek lezzet oldu :)

MALZEMELER
250 gr sanayağ
1 çay bardağı sıvı yağ
150 gr pudra şekeeri
1 adet yumurta
50 gr kakao
1 çorba kaşığı türk kahvesi
Aldığı kadar un 
İç Malzemesi İçin:
1 su bardağı hindistan cevizi 
1 su baradğından 1 parmak eksik süt 
2 çorba kaşığüı puda şekeri 
Şerbeti İçin 
1.5 su bardağüı şeker
1.5 su bardağı su
Üzeri İçin
50 gr bitter çikolata

HAZIRLANIŞI
* Önce şerbeti hazırlayıp soğumaya bırakalım  iç malzememizi hazırlayıp kenara alalım bunun için süt hindistan cevizi ve pudra şekerini bir tava alıp karıştırarak göz göz olana kadar pişirelim süt çekilip bulamaç haline gelecektir kenara alalım soğusun 
* Kurabiyemiz için un hariç bütün malzemelrri katıp yoğuralım ardındna yavaş yavaş un ekleyerek yoğuralım ve kulak memesi yumuşaklığında bir kurabiye hamuru elde edelim 
* Bir parça kurabiyemizden koparalım elimizle açalım içine kaşık yardımıyla hindistanlı karışımımızdan koyup kapatalım 180 derecede pişmeye bırakalım .

* Fırından çıkan kurabiyelerimzi soğuk şerbetimize batırıp çıkaralım servis tabağına dizelim bermari usulü erittiğimiz çikoltayı istediğimiz gibi kulanalım ben yarısından kullandım her birinin üzerine 1 çay kaşığı çikolatayı sürdüm 

AFYET OLSUN 



Hiç yorum yok: