17 Nisan 2014 Perşembe

DUBLE KINDER DELİCE

DUBLE KINDER DELICE 
Duble dedim çünkü ben dilimleri kocaman kocaman yaptım çikolata sevenleri doyurmak için başta kendim olmak üzere:))) Yayınlarımdan da fark ettiyseniz hemen hemen her pasta çikolatalı çocuk gibiym çikolata da çikolata diyorum:)))

MALZEMELER

Büyük bor borcam için 
5 adet yumurta 
1.5 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu 
3-4 yemek kaşığı kakao
1 pakaet vanilya 
Aldığı kadar un kek kıvamını hepimiz biliyoruz artık :)
Ara Kat İçin :
1.5 pakaet krem şanti
1.5 su bardağı süt
Üstünü Bulamak İçin 
1paket çikolata sosu 
2.5 su bardağı süt diyor arkasından ama 2 su bardağı süt kullandım 
100 gr sütlü çikolata
1 yemek kaşığı dolusu sanayağ 

HAZIRLANIŞI
* Şekerimizi ve yumurtamızı güzelce köpürene kadar mikserle en az 5dk çırpıyoruz . Ardından kakao ,süt sıvıyağ, kabartmatozu vanilya, un ekleyip çırpalım sırayla ve yağlı kağıt serili borcama kenarlardan dökemeye başlayalım ve önceden ısıtılmış 180 derece fırına sürelim .Yarım saat fırının kapağını açmadan pişsin yarım saaatin ardındna kürdan yardımıyla bakalım pişmisse fırını kapatalım 5dk içerde kalsın kekimiz sönmesin diye..

* Ardından Ilımış olan kekimizi tezgaha alalım yağlı kağıttan kurtaralım

*Tabi kekimiz pişerken boş durmayıp çikolata sosumuzu pişirsik süt ve sosu katıp göz gö zolana kadar pişriidk çikolatamızı parçalayıp içine attık sanayağını katıp eriyene kadar karıştırdık ve soğumaya bıraktık .Krem şantimizi tarife göre katıp çırptık dolaba kaldırdık

* Kekimizi ortadan ikiye ayırıyoruz ip veya bıçak yardımıyla

* Krem şantimizi yayıyoruz üzerine güzelce
* Diğer kekimizle üzerine kapatıp kenarlardaki fazlalıkları düzgün olması için ucundan ucundan bıçakla kesiyoruz .
* İstediğinz boy ve ölçülerde dilimliyoruz .

* Servis tabağına alıp sosluyoruz üçükdilimler yaparsanız çikolata sosuna batırıp cıkarabilirisniz .
AFİYET OLSUN :)









Hiç yorum yok: