30 Ekim 2015 Cuma

🍎Elmalı Kek 🍏

🍎Elmalı Kek 🍏


Harika bir kek tarifi arayanlar gelin böyle 😁😍 geçen annemle Konuşurken bu kekin tarifini verdi bende hazır misafirim varken Yaptım ve çok beğenildi 

3 tane yumurta 
1 su bardağı şeker 
1 su bardağı Sıvı yağ 
1 su bardağı süt 
1 paket vanilya 
1 paket kabartmatozu 
4 yemek kaşığı nişaşta 
14 yemek kaşığı un 
3 tane elma 
Badem veya ceviz 
Tarçın veya Hindistan cevizi 
Üzeri İçin 
Dilerseniz pudra şekeri serpelirsiniz dilerseniz kremşanti 🍏Hazırlanışı 🍎
Yumurta ve şeker çırpılır Güzelce 🍎 sıvıyağ süt vanilya eklenir 🍎 un kabartma tozu nişaşta elenerek karışıma eklenir yavaş yavaş ve çırpılır 🍏 kek kalıbımız yağlanıp unlanır 🍎hazırlanan karışımın Yarısı dökülür ve üzerine dilimlenmiş elma dilimleri dizilir üzerine 
tarçın serpilir ben Hindistan cevizi serptim ve badem ekledim dilerseniz cevizde yakışır 🍎ardından diğer kalan kek harcı dökülür be 180 derecede pişmeye bırakılır 🍏pişen kek soğumaya bırakılır soğuduktan sonra üzerine dilerseniz pudra şekeri serpin ben kremşan ti kullandım 🍎afiyet olsun 😊





Hiç yorum yok: