27 Kasım 2014 Perşembe

PRATİK BİSKÜVİLİ PASTA

PRATİK BİSKÜVİLİ PASTA




MALZEMELER
*1.5 Paket petibör bisküvi (ben kazakstan da hamlenin megeo bisküvisini kullandım tr de ülkerin bisküvisiyle yaparsanın bir paket yeterli olacaktır . )
*5 su bardağı süt
*4 yemek kaşığı un 
*1 yemek kaşığı nişaşta
*1 yumurta sarısı
* 6 - 7  yemek kaşığı şeker
* 1 Adet büyük boy muz

*Üzeri İçin
 1 Su  bardağı süt 
1 paket kremşanti

HAZIRLANIŞI
Önce kremamızı hazırlayalım bunun için süt, şeker yumurta, nişaşta , şeker ve unu katıp karıştıralım ocağa alıp göz göz olana kadar karıştırarak pişirelim .

*Sonra boton kek kalıbımızın içini streç film ile kaplayalım ve tabanına kremamızdan 4 yemek kaşığı kadar dökelim yayalım ve üzerini bisküvi ile döşeyelim onun üzerine krema ve muz dilimleri sonra bisküvi döşüyoruz ve bu böyle 4 kat olavak şekilde devam ediyor krema muz bisküvi şeklinde sonra en son kata keramayı sürüp buzdolabına kaldırıyoruz soğuması için 2 saat beklemesi yeterli olacaktır.

* Sonra dolaptan cıkarıp ters çeviriyoruz pastamzı servis tabağımıza ve streç filmi üzerinden kaldırıyoruz ve önceden hazırladığımız krem şantiyi sürüyoruz ve sıkma torbamzı ile istediğimzi gibi süslüyoruz ben birine lazür çikolata kullandım diğeridene gıda boyası ile gül yapmaya çalıştım çalıştım sadece beceremedim :) 
NOT: BU TARİFİM TEK BİR PASTA İÇİN
AFİYET OLSUN 


Hiç yorum yok: