21 Ocak 2014 Salı

FIRINDA BALIK

FIRINDA BALIK(SUDAK)
Kazakistan'da en sevdiğim balıklardan biridir sudak fırında ilk kez denedim bu balığı çok güzel oldu sizlerde lüfer, çupra palamut kefal gibi balıkları fırında pişirmeyi deneyebilirsiniz hafif ve elzzetli oluyor ..



emel
emelce::)

MALZEMELER
1 bütün sudak yaklaşık 1.5 kilo 
2 adet patates
1 adet soğan 
1 adet limon
2 çorb akaşığı kadar sıvı yağ 
tuz 
HAZIRLANIŞI
tadimiztuzumuz.blogspot.com
tadimiztuzumuz.blogspot.com
tadimiztuzumuz.blogspot.com



*Balık bana temizlenmiş ve dilimlenmiş şekilde gelmişti yıkayıp borcama dizdim sıra sıra
*Sonra patatesleri yuvarlak keisp balıkların üzerine dizdim 
*Aynı şekilde limonlarıda yuvarlak kesip patateslerin üzerine dizdim 
*en son soğanları piyaz şeklinde doğrayıp en üstte serpiştiridim ve tuz gezdirdim 
*üzerine yağ gezdirelim ve yağlı kağıt ile kapatım üstünü folyo ilede kapatabilirsiniz 35-40 dk 200 derece fırında pişirin 
*afiyet olsun





Hiç yorum yok: