30 Mart 2015 Pazartesi

PRATİK BİSKÜVİLİ YAŞ PASTA

PRATİK BİSKÜVİLİ YAŞ PASTA
Instagrama başlayalı baktım bloğumda yeni yayınlar koymuyorum anında ınstagramda paylaşmak daha pratik geldiği için burdan uzaklaşmışım bikaçtane ekleyeyim dimi ama ınstagram kullanan var kullanamyan var ... Bu pastamız kakkaolu en pratiğinden en kolay tatlı ihtiyacınzıı giderecek türden :)


MAZLEMELER

1 paket petibör Bisküvi 

 kreması için 3 su bardağı süt 

4 yemek kaşığı silme un

2 yemek kaşığı kakao

4yemek kasığı tepeleme şeker 

arzuya göre piştikten sonra margarin kullanabilirsiniz ben kullanmadım 


                                           HAZIRLANIŞI

 süt şeker un ve kakaoyu tenceremize alalım ve pişene kadar karıştıralım göz göz olunca ocaktan alalım ve 3 sıra halinde bisküvileri dizelim üzerine krema böyle 5 kat 3 sıra şeklinde Yaptım soğuduktan sonra sevdiklerinize ikram edebilirsiniz

AFİYET OLSUN 

Hiç yorum yok: