5 Mart 2014 Çarşamba

KÖZLENMİŞ BİBERLE KIZARTM ASALATASI

KÖZLENMİŞ BİBERLE KIZARTMA SALATASI
İnsanın yalansız, riyasız ve çıkarsız dostlara sahip olması bu dünyadaki en büyük zenginliklerden biridir.. Mutlaka her hafta görüşürüz hasbihal yapar kendimizi  pozifite ederiz o nedemek oluyosa ilk kez kullanıyorum:)Ama bu günde anladım ki ben burayı seviyorum ilerde Türkiye'ye dönmek zorunda kalırsam ya da başka bir ele burayı çok özlücem burasının doğal güzellikleeri değil bana cazip gelen asla dünyalık düşünmedim işte ...................... gelelim bugünün yıldızı salatamıza



MALZEMELER
10 Adet kapya közlenmiş kırmızı biber
4 adet patates
2 adet havuç
2 adet patlıcan 
1 adet kabak 
4-5 adet yeşl biber
1 diş sarımsak 
1 kase yoğurt
1 demet maydanoz
tuz
kızartmak için sıvı yağ
 HAZIRLANIŞI
* Önce bütün sebzelerimizi küp küp doğrayıp kızartalım ve tuzlayalım  
* Ardından kek kalıbımızın içini streçi yerleştirelim ve resimdeki gibi biberleri yerleştrelim 
* Ardından kızartmalarımızı içine dolduruyoruz resimde görüldüğü gibi iç kısmında özgürsünüz nasıl eviyorsanız sebzeleri kullanabilirsiniz
* Ve diğer sarkan kısınlarıda iç kısma doğru kapatın artan biberleri üzerine yamayabilirsiniz 
* Ve  buzdolabına kaldırın soğuduktan sonra servis yapacağıunız zaman çıkarıp ters çevirerek servis tabağına aldıktan sonra sarımsaklı yoğurt ve maydanozo ile süsleyip bir pasta gibi ikram edebilrsiniz 
AFİYET OLSUN :)


Hiç yorum yok: