21 Aralık 2013 Cumartesi

MERHABALAR

                 

TADIMIZ TUZUMUZ


              Merhabalar ben kazakistan'da yaşıyorum evliyim ve bir tanecik kızımız var. Dünyaya gelen tatlımı tatlı kızımızdan sonra evde kızımla ılgılenmek ıçin çok sevdiğim mesleğime bir ara vererek hem ev işleri, hem kızımın bakımı hemde evimize gelen misafirlerimz derken zaman hızla akıp gidiyor. Bunun yanında yaptıgım lezzetli yemekleri, sunumları, tatlıları, börekleri vs. paylaşabileceğim bir blog açmaya karar verdim ve bunu ilk eşime söylediğimde yemeklerimi çok beğenen ve her zaman methini eden canım, evimimizin direği tadı ve tuzu olan eşim  tabi neden olmasın dedi ve yardım etti. Benim içinde küçük bir uğraş olacak bu blog hadi bakalım kolay gelsin hepimize ... herkese sıcacık mutlu yuvalar diliyorum hanımlar :) 

Hiç yorum yok: